§ 1. Strony transakcji

  1. Usługodawca prowadzący działalność pod firmą „VIDMO sp z o.o.”, NIP 9512514824, REGON 388250420, Adres siedziby ul. Królowej Marysieńki 66, 02-954 Warszawa  (dalej: „Sklep”), jest właścicielem sklepu internetowego, dostępnego pod adresem http://www.sheeya.com.pl  (dalej: „Strona internetowa”) stanowiącego system teleinformatyczny w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r., zapewniającego świadczenie usług polegających na możliwości nabywania Usług (jak zdefiniowano poniżej).
  2. Osoby fizyczne, osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą (w tym działające w formie spółki cywilnej) lub spółki prawa handlowego dokonujące zakupów za pośrednictwem Strony internetowej (dalej: „Nabywcy”) oświadczają, że dysponują pełną zdolnością do czynności prawnych, niezbędną w celu zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Strony internetowej.
  3. Stroną dokonującą sprzedaży Towarów za pośrednictwem Strony internetowej jest Sklep.
  4. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady nabywania Usług i składania zamówień za pośrednictwem Strony internetowej, zasady przyjmowania i realizacji (dostawy) zamówionych Usług oraz koszty z tym związane, regulacje związane ze zwrotem Usług oraz prawa i obowiązki stron zawartej umowy sprzedaży, w tym prawa i obowiązki wynikające z ewentualnej niezgodności Usług z umową.

§ 2. Kontakt ze sprzedawcą

Adres pocztowy: ul. Królowej Marysieńki 66, 02-954 Warszawa

Adres e-mail: kolodziejczyk.treningi@gmail.com

§ 3. Konto

Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz na Stronie Internetowej. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: kolodziejczyk.all@gmail.com, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcia Konta.

§ 4. Przedmiot transakcji

  1. Przedmiotem transakcji umów sprzedaży zawieranych przez Nabywców za pośrednictwem Strony internetowej są:
    1. Materiały edukacyjne: w formie tekstu, zdjęć, nagrań audio i/lub nagrań wideo, konsultacji świadczonych drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej.
    2. Pakiet prowadzenie-online: pakiet zawierający rozpisany indywidualnie trening oraz żywieniowy. Pakiet obejmuje wszelkie modyfikacje planów w trakcie współpracy, stały kontakt z osobą prowadzącą, monitorowanie efektów, a następnie ich analiza.
  2. Dokładny opis Usług znajduje się na Stronie internetowej. Sklep zastrzega sobie prawo modyfikacji dokładnej zawartości Usług oraz cen Usług, która to okoliczność będzie zawsze wskazana na Stronie internetowej. Jakakolwiek modyfikacja w powyższym zakresie nie wpłynie na prawa Nabywców, które uzyskali oni na podstawie zawartych przez przedmiotowymi zmianami umów.
  3. Nabywca oświadcza, że wykorzysta Usługę wyłącznie na własny użytek, z wyłączeniem celów komercyjnych. Nabywca, nabywając Usługę oświadcza, że jest świadom, że jest ona przeznaczona wyłącznie dla niego.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Usług, organizowania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży na Stronie internetowej. Powyższe uprawnienie Sklepu nie będzie miało wpływu na prawa Nabywców, w tym na warunki zamówień złożonych przed datą wejścia w życie takich zmian.

§ 5. Potwierdzanie zamówień

  1. Każde zamówienie złożone przez Nabywcę w Sklepie musi zostać potwierdzone przez Sklep w terminie do 24 godzin od momentu otrzymania zamówienia. Potwierdzenie zamówienia przez Sklep jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży między Nabywcą, a Sklepem.
  2. Niepotwierdzone przez Sklep zamówienie może zostać anulowane przez Sklep w przypadku braku możliwości potwierdzenia realizacji z uwagi na nieprzekazanie przez Nabywcę niezbędnych danych kontaktowych lub adresu kontaktowego w celu przekazania zamówionych Usług, w braku dostępności wybranego przez Nabywcę Towaru lub braku odpowiedzi Nabywcy na pytania Sklepu dotyczące dokonanego zamówienia, niezbędne do jego realizacji (ważna przyczyna), w szczególności kwestie związane z limitem zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 2 Regulaminu. Anulowanie zamówienia w formie komunikatu zostanie wysłane pocztą elektroniczną w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia z jednoczesnym wskazaniem ważnych przyczyn anulowania zamówienia.
  3. Pomiędzy stronami nie zostaje zawarta umowa sprzedaży, ani żadna inna umowa cywilno-prawna, do momentu potwierdzenia otrzymania zamówienia Nabywcy i jego potwierdzenia przez Sklep.
  4. Z zastrzeżeniem pkt. 2 powyżej, z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Nabywcą a Sklepem, z tym, że Sklep może od umowy odstąpić po bezskutecznym upływie dodatkowego, 7-dniowego terminu, wyznaczonego Nabywcy, w następstwie dopuszczenia się przez tego ostatniego zwłoki w wykonaniu zobowiązania poprzez brak zapłaty należnego wynagrodzenia. W przypadku braku dostępności zakupionego przez Nabywcę Towaru, Sklep niezwłocznie poinformuje Nabywcę o zaistniałej okoliczności, pozostawiając mu wybór pomiędzy żądaniem zrealizowania umowy sprzedaży z uwzględnieniem opóźnienia oraz odstąpieniem od umowy i odzyskaniem wpłaconej kwoty pieniężnej.

§ 6. Termin realizacji

  1. Czas realizacji to czas, który liczony jest od potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sklep do chwili wysłania zamówienia do Nabywcy, przy czym przy liczeniu czasu realizacji zamówienia uwzględnia się wyłącznie dni robocze.
  2. Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 10 dni roboczych.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu realizacji zamówienia w sytuacjach niezależnych od Sklepu. W takim przypadku Nabywca zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.

§ 7. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail: kolodziejczyk.treningi@gmail.com
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. 1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
    2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
    b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
    c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
    3. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§ 8. Dostawa Usług, korzystanie z Usług

  1. Zamówione Usługi dostarczane są w formie elektronicznej, poprzez przesłanie określonych dokumentów z Usługą na wskazany przez Nabywcę adres e-mail bądź w inny sposób ustalony wcześniej między Nabywcą, a Sprzedawcą.
  2. Zamówione przez Nabywcę Usługi są mu udostępniane w formie treści cyfrowych i/lub dostępu do określonych treści na Stronie internetowej, chyba, że co innego wynika z treści Regulaminu i/lub treści umieszczonych na Stronie internetowej. W konsekwencji powyższego, brak faktycznego wykorzystania treści przez Nabywcę (brak zapoznania się z nimi lub też wykorzystania ich zgodnie z treścią zaleceń) nie uprawnia Nabywcy do zwrotu kwot uiszczonych na podstawie zamówienia.


§ 9. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Nabyty plik zostaje przekazany do dyspozycji Konsumenta drogą mailową, w ciągu 72 godzin po zaksięgowaniu wpłaty, z chwilą dostarczenia pliku, prawo do odstąpienia od umowy wygasa.

§ 10. Uprawnienia Nabywcy z tytułu rękojmi i gwarancji

  1. Sklep odpowiada wyłącznie za dostarczenie Usługi, zgodnej z ofertą handlową wskazaną na Stronie internetowej.
  2. Sklep nie odpowiada za sposób wykorzystania Usług, zastosowanie się Nabywców do wskazówek i wiedzy zawartej w przekazywanych Nabywcom Usługach oraz efekty po stronie Nabywców.

§ 11. Dane osobowe

Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.

Dane osobowe Kupującego przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO).

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.