Prowadzenie online

Prowadzenie online polega na koordynowaniu Twoich treningów i diety przeze mnie, w pełni zdalnie.  Treningi wykonujesz samodzielnie, w dogodnych dla Ciebie godzinach. Przez okres prowadzenia jesteśmy w stałym kontakcie, razem monitorujemy rezultaty. Dbam o poprawną technikę wykonywanych przez Ciebie ćwiczeń, wprowadzam zmiany w planie treningowym i żywieniowym, uwzględniając Twoje potrzeby i prośby.  

Ta metoda prowadzenia pozwala na bardzo efektywne budowanie sylwetki. Jeśli zależy Ci na niezależności czasowej i niskiej cenie, a jednocześnie cenisz sobie stałą asystę trenera personalnego, który odpowie na Twoje pytania, rozjaśni wątpliwości treningowe, zmotywuje do działania i zapewni regularną pomoc w progresji sylwetki- ta oferta jest dla Ciebie.:)

 

Współpracując ze mną online otrzymujesz: 

  1. INDYWIDUALNA DIETA: 

By dieta była skuteczna, musi być ona dopasowana do Twoich żywieniowych preferencji odnośnie smaków, czy ilości posiłków. Znaczenie ma również to ile czasu jesteś w stanie poświęcać w kuchni, oraz jaki rodzaj żywienia działa na Ciebie lepiej – dieta wegetariańska? A może niskowęglowodanowa? 

 

PODCZAS TWORZENIA JADŁOSPISU ZWRACAM UWAGĘ NA: 

-Preferencje odnośnie smaków 

-Preferencje odnośnie ilości posiłków 

-Eliminację produktów, na które masz nietolerancję/ktorych nie lubisz 

-Odpowiednią kaloryczność dopasowaną do Twojego celu 

-Ilość Twojego czasu na przygotowywanie posiłków 

-Odpowiedni dla Ciebie rozkład makroskładników  

 

Uwzględnienie wszystkich tych rzeczy w planie żywieniowym sprawi, że Twoja dieta przestanie być nieprzyjemnym obowiązkiem.:) 

 

JAK WYGLĄDA JADŁOSPIS? 

Każdy, pojedynczy jadłospis składa się z 14 dni.  

Każdy dzień zawiera przepisy na 3-5 posiłków, w zależności od Twoich preferencji. Każde z dań posiada przepis dokładnie opisany w osobnym pliku doc. Wszystkie posiłki mają również policzone kalorie oraz makroskładniki. 

Po ok. 10 dniach zgłaszasz się do mnie z feedbackiem odnośnie jadłospisu. Dajesz znać, które z dań Ci smakowały, a które mniej.  

Na tej podstawie modyfikuję Twój jadłospis na następne 14 dni.:) 

 

2.INDYWIDUALNY PLAN TRENINGOWY 

Plan treningowy, tak jak I jadłospis, powinien być dopasowany do CIEBIE. 

Musi on uwzględniać Twoje cele, staż treningowy, predyspozycje, czas jaki jesteś w stanie poświęcić na treningi. 

 

PODCZAS TWORZENIA PLANU TRENINGOWEGO ZWRACAM UWAGĘ NA: 

-Twój cel 

-Twój dotychczasowy tryb życia 

-Twój staż treningowy 

-Twoje kontuzje oraz słabe strony 

-Ilość Twojego czasu na treningi 

-Dostępny sprzęt treningowy 

-Twoje predyspozycje treningowe 

 

U moich podopiecznych zależy mi na budowaniu ogólnej sprawności – nie tylko mięśniowej. Oczywiście – finalnie to od Ciebie zależy, na czym będziemy skupiać się najbardziej podczas rozpisywania planów treningowych. 

Zawsze zachęcam jednak do patrzenia na treningi nie tylko od strony budowania sylwetki, ponieważ aktywność fizyczna może dać nam dużo więcej, niż tylko ładny wygląd. Zależy mi na tym, żebyś oprócz pięknego ciała zdobył/a mobilność, siłę, kondycję, zdrowe nawyki oraz jak największą pewność siebie. 

 

JAK WYGLĄDA PLAN? 

Plan treningowy przeznaczony jest na miesiąc.  

Składa się on z reguły z 3-6 treningów w skali tygodnia. Ilość treningów dopasowujemy indywidualnie do Twoich potrzeb I celów. 

Każde ćwiczenie opisane jest dokładnie w osobnym pliku doc., zawarte są tam wskazówki na co należy zwracać w danym ćwiczeniu uwagę, jak powinna wyglądać pozycja początkową oraz przebieg ruchu.  

Jestem również w trakcie przygotowywania materiałów video na których pokazane będzie wykonanie każdego z ćwiczeń przeze mnie. 

W większości przypadków nie ma potrzeby zmieniać planu szybciej niż po co najmniej dwóch miesiącach treningów. W trzecim tygodniu wykonywania planu proszę Cię jednak o feedback, na bazie którego będę mogła wprowadzić ewentualne modyfikacje na następny miesiąc. 

 

3. REGULARNE MONITOROWANIE EFEKTÓW 

Na początku współpracy proszę Cię o wysłanie swoich wymiarów, wagi oraz aktualnych zdjęć sylwetki.  

Jest to dobrowolne, aczkolwiek bardzo do tego zachęcam, ponieważ pozwolą mi to na wiele efektywniejsze monitorowanie Twoich efektów, dzięki czemu będę mogła sprawnie wprowadzać ewentualne zmiany żywieniowe/treningowe. 

 

JAK CZĘSTO: 

-Co najmniej raz w tygodniu proszę o Twój feedback – jak się czujesz z treningami oraz dietą, czy miałeś/aś jakieś wątpliwości dotyczące wykonywanych ćwiczeń etc. 

Raz na tydzień to minimum, ale częstotliwość zależy od Ciebie. Możemy się kontaktować po każdym treningu.:) 

-Raz na miesiąc proszę Cię o zdanie troszkę dłuższego raportu odnośnie całego miesiąca współpracy – jak oceniasz efekty, co chciał/abyś zmienić, jak oceniasz moją pracę, jak ma się Twój sen, Twoja motywacja, etc. Wszystkie Twoje odczucia związane z miesiącem naszej współpracy.:) 

Proszę Cię również o ponowne sprawdzenie oraz podesłanie mi obwodów, wagi oraz nowych zdjęć.

-Około 10 dni po otrzymaniu przed Ciebie planu żywieniowego proszę o feedback, na bazie którego stworzę plan na kolejne 14 dni. 

-W trzecim tygodniu planu treningowego proszę o feedback, na bazie którego wprowadzę modyfikacje w planie, bądź stworzę nowy plan na kolejne 4 tygodnie. 

 

Wszystko to pozwala na klarowną ocenę wyników jakie udało nam się osiągnąć oraz pokazuje mi co mogę zmienić, by nasza współpraca mogła być jeszcze bardziej owocna. 

 

4. ANALIZA TECHNIKI 

To, że nie stoję przy Tobie fizycznie na treningu nie oznacza, że pozwolę Ci niepoprawnie wykonywać ćwiczenia.:) 

Przez pierwsze parę treningów proszę, byś nagrywał/a w jaki sposób wykonujesz ćwiczenia zawarte w planie treningowym. Następnie, jeśli jest taka potrzeba, koryguję Cię oczywiście i podkreślam dlaczego warto zwracać na to uwagę. Zależy mi na tym, byś zrozumiał/a swoje ciało i wiedział/a dlaczego wykonujesz ten ruch tak, a nie inaczej. 

Po pierwszych paru treningach które mi nagrasz, jeśli dojdziemy do wniosku, że już wiesz co I jak, a wiec nie ma potrzeby kontrolować każdego pojedynczego ćwiczenia – będziesz wysyłać mi film do analizy tylko, jeśli będziesz mieć wątpliwości.

 5. WIEDZA 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie diety czy treningów oczywiście zawsze możesz mi je zadać. Chętnie dzielę się również różnymi “trikami”, czy ciekawostkami odnośnie zdrowego stylu życia. 

 6. WSPARCIE ORAZ MOTYWACJA 

Jesteśmy w stałym kontakcie ze sobą, więc jeśli dopada Cię spadek motywacji, potrzebujesz “kopa w tyłek” lub wsparcia, to po to również tu jestem.:) 

Posiadanie trenera online wielu osobom pomaga w problemach z motywacją – wiesz w końcu, że trener liczy na Ciebie I wierzy w Twój cel razem z Tobą.

 

7. SUPLEMENTACJA 

Suplementacja nie jest Ci niezbędna, jeśli nie będziesz czuł/a takiej potrzeby, aczkolwiek są suplementy, które mogę Ci polecić dla lepszych efektów. Jest też wiele takich, które z pewnością mogę Ci odradzić.

 

8. PRZYSTĘPNA CENA 

Cena jest głównym czynnikiem, przekonującym do współpracy z trenerem online. Treningi stacjonarne z trenerem to często koszt nawet ok. 2000zł miesięcznie. Nie każdy chce, lub jest w stanie wydawać tak dużą kwotę na asystę treningową. W takim wypadku trener online sprawdzi się świetnie jako tańsza alternatywa. 

 

PODSUMOWUJĄC: 

Otrzymujesz wszystkie narzędzia, które są Ci niezbędne do osiągnięcia wymarzonego celu. Musisz pamiętać jednak, że to Ty posługujesz się tymi narzędziami I w największej mierze to od Ciebie zależą końcowe efekty. Choćbym dawała z siebie 200% zaangażowania – Twój sylwetkowy sukces musi być naszą wspólną pracą.:)

 

 

  PRZEBIEG: 

  1. WYBÓR PAKIETU I ZAKUP 

W przypadku prowadzenia online dostępne są aktualnie 3 pakiety: 1-miesięczny, 3-miesięczny oraz 6-miesięczny. 

Po wykonaniu zapłaty otrzymasz dostęp do pliku, wewnątrz którego znajdziesz link do ankiety. W przypadku jakichkolwiek problemów dotyczących wypełnienia ankiety, proszę o kontakt na email: kolodziejczyk.treningi@gmail.com lub na instagramie: @xsheeya. 

2. WYPEŁNIENIE ANKIETY 

Po otworzeniu pliku z linkiem do ankiety proszę o jak najszybsze jej wypełnienie. Ankieta zawiera pytania dotyczące między innymi Twoich preferencji, nawyków, przeciwskazań treningowych oraz żywieniowych. 

3. GOTOWY PLAN DZIAŁANIA DO 10 DNI ROBOCZYCH 

Po otrzymaniu Twojej ankiety, do maksymalnie 10 dni roboczych(z reguły jest to ok. 5 dni) stworzę dla Ciebie plany oraz skontaktuje się z Tobą poprzez email lub platformę wskazaną w ankiecie. 

W tym momencie zaczynamy właściwą współpracę.:)

 

 

                                                                          NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

 

  • CO W PRZYPADKU, JEŚLI MAM PROBLEMY ZDROWOTNE? 

Niestety, aktualnie podejmuję się współprac treningowo-żywieniowych jedynie z osobami w pełni zdrowymi.

  • CZY TRENING MUSZĘ WYKONYWAĆ NA SIŁOWNI? 

Nie, rozpisuję również plany treningowe do wykonania w domu. Bardzo mocno zachęcam jednak, by treningi wykonywać na siłowni, z uwagi na sprzęt, który daje znacznie większe możliwości treningowe. Trening domowy często nie jest w stanie dać nam oczekiwanych efektów. 

  • CZY MUSZĘ BYĆ PEŁNOLETNI/A? 

Współpracę online możemy podjąć, jeśli masz ukończone 16 lat. Jeśli nie jesteś pełnoletni/a niezbędna będzie zgoda rodzica